vineri, 29 aprilie 2016

Amarullah (au rapit pe romanul nostru despre care Pres.a spus ca este preocupat si tine legatura....) Imi vine sa trimit eu mesaj sa ne spuna daca stiu unde este romanul si daca este in viata

Roaga-te ..
Mujahedinii de pe fronturile ..
Deținuților din penitenciare ..
Stomacul de foame ..
Pentru apos indoliate ..
națiune stricken.
Pentru a Atnsuna de rugăciuni bune
#خروج_مؤقت ✋
La revedere
Află mai multe  ·  Afișează textul original

Mesajul lor+Odorica Ion Am vrut să înțeleg că publicați
Pentru ca eu cand am primit mesajul am raspuns SALUT!

+ Odorica Ion Doriți să traduceți această publicație, etc. Lara ?????
Afișează textul original

Fotografia de profil a utilizatorului ‫حفيدة عمر بن الخطاب رضي الله عنه الصديقه‬‎Fotografia de profil a utilizatorului Mustafa BasheikhFotografia de profil a utilizatorului ‫يوسف سالم الزائدي‬‎

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu